გაკვეთილის გეგმები



გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი: დავით ხოფერია

საგანი: სპორტი

კლასი: VII-3

მოსწავლეთა რაოდენობა:  25

გაკვეთილის თემა: კალათბურთის ფარისკენ ყურება ბურთის დაჭერის პროცესში

გაკვეთილის მიზანი: გაკვეთილის მიზანია, მოსწავლემ შეძლოს ისეთი მოძრაობითი უნარ-ჩვევების განვითარება საგაკვეთილო პროცესში, რომელიც ხელს შეუწყობს ძირითადი ტექნიკური ელემენტების  დაუფლებას.

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:

სპ.VII-IX.4. მოსწავლეს შეუძლია სპორტული აქტივობისას წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევა.
·           აქტიური ვარჯიშობით აუმჯობესებს ადრე ათვისებულ ძირითად მოტორულ უნარ-ჩვევებს;
·           მონაწილეობს გუნდურ თამაშებში, როგორც გუნდის სრულუფლებიანი წევრი;
·           დაუფლებულია სპორტის ძირითად სახეობებსა და სპორტულ თამაშებს;
·           აქტიურად იყენებს მუსიკალურ თანხლებას და ცეკვის ილეთებს ვარჯიშის დროს (აერობიკა, რიტმიკა, სპორტული ცეკვა);
·           შეჯიბრისა და ვარჯიშების წინ ასრულებს მოსამზადებელ ვარჯიშებს;
·           გონებრივი შრომით განვითარებული დაღლილობის შემთხვევაში, აღდგენის მიზნით უპირატესობას ანიჭებს აქტიურ დასვენებას (მოძრავი თამაშები, სახალისო სპორტული თამაშები და .).


წინარე ცოდნა: იციან კალათბურთის წესები, ფლობენ ბურთის ტარების ტექნიკას.    
                                                                    
გამოყენებული რესურსი: კალათბურთის ბარები, კალათბურთის ბურთები, ინტერნეტი, პროექტორი, ელექტრონული პრეზენტაცია, ლეპტოპი.

გაკვეთილის მსვლელობა 45 წუთი.

საჭირო ინვენტარი:

1.       კალათბურთის ბურთი - 10

2.       კალათბურთის ფარი იმიტაცია კედელზე - 4

3.       „------------„ „-------------„ – 2

4.        
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)

1
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა

საორგანიზაციო საკითების მოწესრიგება:
მოწყობა, გათვლა, მისალმება
ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი
სპორტდარბაზი
2 წთ
2
რბენარბენა დარბაზის ირგვლივ სიჩქარის ცვლით,
რბენა გვერდითი წახტომებით მარჯ. მარცხნივ,
რბენა სიმაღლეზე ხტომით ბრუნში,
ნელი სირბილი, სუნთქვის რეგულირება
მოთელვა
მთელი კლასი
3 წთ
3
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება

გაკვეთილის I ნაწილი -
საერთო განმავითარებელი ვარჯიშთა კომპლექსი:

ვარჯიში N1:
საწ. მდგ.  ფეხები მხრების სიგანეზე, ხელები განმკლავში თითების მოხრა და გაშლა სწრაფძალისმიერი მოძრაობით. ფეხის წვერებზე წახტომების შესრულება.

ვარჯიში N2:
საწ. მდგ.  ფეხები მხრების სიგანეზე, ხელები თითებით შეჯვარებული სწრაფი ძალისმიერი მოძრაობები მაჯებით.

ვარჯიში N3:
საწ. მდგ.  ფეხები მხრების განივზე, ხელები დოინჯში. თვლაზე 1, 2 მარჯვენა ხელის თავსზემოდან გადატანით ზნექი მარჯვნივ უარამდის,  3,4-ზე იგივე მოძრაობა საწინააღმდეგო მიმართულებით.

ვარჯიში N4:
საწ. მდგ.  ფეხები მხრების სიგანეზე, ხელები დოინჯში. თვლაზე 1,2 ჩაჯდომი, 3,4-ზე ადგომა წახტომით საწყის მდგომარეობაში დაბრუნება.

ვარჯიში N5:
წახტომები ადგილზე სიმაღლეში
ზოგადგანმავითარებელი ვარჯიშები
მთელი კლასი
სპორტდარბაზი
10 წთ
4
გაკვეთილის II ნაწილი - ძირითადი.
კალათბურთის ფარისკენ ყურება ბურთის მიღების დროს
ახალი მასალის მიწოდება
მთელი კლასი
კალათბურთის ფარი, ბურთი
25 წთ
5
გაკვეთილის III ნაწილი - დასკვნითი.
დარბაზის ირგვლივ სირბილი ძუნძულით. ხელები ზემოთ ჩავისუნთქოთ, მოვიხაროთ და ხელების დაფერთხვით ამოვისუნთქოთ. იგივე მოძრაობა გავიმეოროთ სიარულში.

საშინაო დავალების მიცემა
ზოგადგანმავითარებელი ვარჯიშები
მთელი კლასი
სპორტდარბაზი
5წთ.

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
·         მოსწავლეები  გაიგებენ გაკვეთილზე განსავითარებელი იმ უნარ-ჩვევის შესახებ, რომელიც ხელს უწყობს მათი ძირითადი ტექნიკური ელემენტების დახვეწას.
·         მოსწავლეები შეიქმნინ განწყობას გაკვეთილისთვის.
·         მოსწავლეები მასწავლებლის მითითებით ახერხებენ ფიზიკური აქტივობების შესრულებას,. 
·         ისინი ადექვატურად რეაგირებენ მასწავლებლის მითითებებზე.მოსწავლეები ეუფლებიან აუცილებელ მოძრაობით მოქმედებებს,
·         ეუფლებიან ძირითად ტექნიკურ ელემენტებს.

შეფასების სქემა:

შეფსების კრიტერიუმები
პირობითი ჩათვლა
ჩათვლა
წარმატებული ჩათვლა
მომზადებული გაკვეთილისთვის და იცავს დისცილინას
არ არის მომზადებული; ძალიან უძნელდება დისციპლინის დაცვა.
სანიმუშოდ არის მომზადებული და იცავს გაკვეთილის დისციპლინას
სანიმუშოდ არის მომზადებული  და იდიელურად  იცავს 
დისციპლინას
სწორად და ადეკვატურად აღიქვამს მასწავლებლის ნასწავლ ილეთებს.
არ  შეუძლია სწორად  აღიქვას მიცემული დავალება.
კარგად აღიქვამს დავალებებს დაითვისებს ახალი ილეთებს.
სანიმუშოა და ყველაფერს იდეალურად იგებს და ითვისებს.
ქცევისა და ემოციების კონტროლი
ნაკლებად გააჩნია ქცევის კონტროლი.
აკონტროლებს ემოციებს, გაწონასწორებულია.
შესანიშნავად იცის რას აკეთებს კარგად.
აკონტროლებს ემოციებს.
ხალისით ასრულებს შესაბამის ვარჯიშებს
თითქმის არასრულებს მიცემულ ვარჯიშებს.
ხალისით ასრულებს ფიზიკურ ვარჯიშებს.
ხალისით და ინტერესით ასრულებს შესაბამის ვარჯიშებს.


ხელმოწერა: . ხოფერია

თარიღი: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий